FAQ & advies    020-2613415    Actie = Super Spring Sale
 
Webwinkel Keurmerk Kiyoh
Zoek

showcase-image

Veel gestelde vragen

Waar is mijn order?

Je bent vast benieuwd waar je order is en wanneer deze wordt bezorgd. Je kunt jouw orderstatus gemakkelijk volgen via "mijn account". Log in via mijn account en bekijk de status van de order. Iedere klant ontvang automatisch inloggegevens zodat u zelf de status van uw order kan bekijken (let op: kijk ook in uw email spam-box).


Tijdens het productieproces van jouw order houden we je per mail op de hoogte van de status van je order. Zo weet je precies wanneer je order in productie is, wanneer de order verzonden is vanuit de fabriek en wanneer we verwachten dat je order bij de vervoerder is. Enkele dagen voor de bezorging ontvang je een e-mail en/of sms van de vervoerder met een leverdatum & tijd. 

Waarom is mijn order onvolledig?

Waarschijnlijk heb je een order met verschillende soorten/type raamdecoratie. Afhankelijk van het product kan de levertijd verschillen. Indien een product gereed is sturen wij deze direct toe om onze klanten snel mogelijk blij te maken.

Ik ontvang geen orderupdates per email?

Kijk dan ook in uw smap-box. Onze berichten worden geautomatiseerd verstuurd en belanden daarom vaak in de spam-box.

Mijn bestelling is niet op de verwachte levertijd geleverd, wat nu?

Als je 5 dagen na de verwachte leverdatum je order nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op via dit formulier. Dan zoeken wij het voor je uit.

Let op: er kunnen vertragingen optreden door de COVID-19 maatregelen & drukte bij onze vervoerders. Wij houden u zo goed mogelijk op de hoogte per email/sms.

Kan ik mijn order wijzigen of annuleren?

Het kan gebeuren dat je een foutje hebt gemaakt in je order of dat je je order wilt annuleren. Je kunt je order binnen 8 uur na bestellen annuleren. Jouw order wordt namelijk direct in productie genomen door de fabriek. Is deze tijd verstreken maar wil je alsnog annuleren? Dan ontvangen we graag zo snel mogelijk een bericht via het juiste formulier en gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.

Bieden jullie telefonisch advies?

Ja, onze persoonlijke klantenservice & adviseurs zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer: 020-2613415


Wij helpen u graag met alle mogelijke vragen:

  • Inmeetadvies
  • Productadvies
  • Offerte samenstellen
  • Kleuradvies
  • Montagehulp
  • Bestellingen
  • Vragen

En alle andere mogelijke vragen die u heeft.

Zijn jullie in het weekend bereikbaar?

In het weekend en avond zijn wij per email, chat & online ticket bereikbaar. Werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur ook telefonisch via 020-2613415.

Betaal ik verzendkosten?

Nee. Tijdelijk leveren wij alle producten gratis aan huis. Tot einde actie. Tenzij anders aangegeven.

Wat is de levertijd?

Standaard maten binnen 1-2 werkdagen. Maatwerk is afhankelijk van het product. Kijk bij het product zelf (productpagina) voor de exactie levertijd van het product.

Let op: er kunnen vertragingen optreden door de COVID-19 maatregelen. Wij houden u zo goed mogelijk op de hoogte per email/sms.

Is het moeilijk zelf op te meten?

Nee, absoluut niet. Dit is eenvoudig en snel zelf te doen. Bekijk de meetinstructies onderaan de pagina van het betreffende product. Mocht u toch nog vragen hebben? Bel gerust 020-2613415.

Wat als ik verkeerd meet?

Verkeerd ingemeten? Gratis nieuw product. Wij bieden tijdelijk deze gratis meetverzekering aan bij de meeste producten*. Hier zijn wel enkele voorwaarden* aan verbonden, bekijk deze hier.

showcase-image

Kan ik het product zelf monteren?

Ja, wij adviseren dit zelfs zelf te doen of door een vriend of familielid. Onze producten zijn altijd zo ontwikkeld dat deze eenvoudig zelf zijn te installeren/monteren. Mocht u toch vragen hebben dan zijn wij altijd bereikbaar voor hulp.

Worden producten geleverd inclusief montagemateriaal?

Bij elke order die wij leveren ontvangt u standaard een montageinstructie en de benodigde montagematerialen voor het bevestigen van uw raamdecoratie. Het enige wat u nog nodig heeft is het juiste gereedschap. Voor montage instructies/hulp raadpleegt u de productpagina.

Hebben jullie een showroom?

Ja, wij hebben een showroom. Deze is momenteel ivm covid-19 gesloten. 

Kan ik de stoffen & kleuren eerst zien?

PAX heeft een gratis kleurstalen service. Bestel gratis een kleurstaal (sample) van de gewenste kleuren/stoffen. Gratis thuisbezorgd binnen 1-2 werkdagen. Deze zijn eenvoudig hier aan te vragen.

Ontvang ik een orderbevestiging?

U ontvangt nadat u de betaling heeft voltooid van ons automatisch een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Op de orderbevestiging treft u uw ordernummer, uw klantnummer, het product(en) zoals u deze heeft samengesteld en uw (adres)gegevens aan. Dit ontvangt u binnen 5 minuten na het plaatsen v/d bestelling.

Let op: controleer ook uw spam-box.

showcase-image

Wie is PAX Raamdecoratie?

PAX bestaat uit een team van experts met passie voor raamdecoratie producten. Op basis van onze jarenlange ervaring in de branche hebben wij de missie om raamdecoratie betaalbaar en toegankelijk te maken voor iedereen. Met meer dan 26 jaar productervaring, een actieve klantenservice, online fotoservice, team van productadviseurs bieden wij kwaliteitsproducten aan tegen scherpe tarieven. Wij beheren diverse raamdecoratie winkels (met standaard maten & maatwerk producten binnen & buitenzonwering):

Heb ik herroepingsrecht?

Ja, op de standaardmaten heeft u herroepingsrecht. Neem hiervoor binnen 14 dagen na aankoop contact met ons op. Bekijk hier de procedure & voorwaarden.


Nee, niet op maatwerk producten. Deze producten zijn specifiek voor u op maat gemaakt, deze producten zijn uitgezonderd van herroepingsrecht. Bekijk hier onze algemene voorwaarden.


Extra:
Momenteel hebben wij wel een gratis meetverzekering op diverse producten. U heeft dan altijd recht op 1x gratis een nieuw product bij verkeerd ingemeten situaties. Bekijk ook onze voorwaarden hierover.

Welke garantie krijg ik?

U krijgt bij PAX raamdecoratie minimaal 2 tot 8 jaar fabrieksgarantie afhankelijk van het product. Het termijn staat vermeld in de specificaties van het product.

Ik heb een klacht

Maak dan gebruik van ons klantenservicesysteem.

Let op: vul alle velden volledig en juist in om u zo snel en goed mogelijk te helpen.

Andere en overige vragen?

Tijdens kantoor uren neem gerust contact op voor al uw mogelijke vragen:

  • Type oplossingen
  • Mogelijkheden per product
  • Inmeet hulp
  • Kleuradviezen


Maak dan gebruik van ons klantenservicesysteem. Let op: vul alle velden volledig en juist in om u zo snel en goed mogelijk te helpen.

Filters
Sort
display