FAQ & advies    020-2613415    Foto's van klanten thuis
 
Webwinkel Keurmerk Kiyoh
Zoek

showcase-image

Verkeerd gemeten? Gratis nieuw product *

Maak zorgeloos & kosteloos gebruik van onze meetverzekering. Een meetfout wordt dan altijd gedekt door onze meetverzekering, ongeacht of u zelf gemeten hebt of gebruik hebt gemaakt van onze online fotoservice.

* Er gelden wel een aantal eenvoudige spelregels:

  • De meetverzekering is geldig op een beperkte selectie producten. Indien van toepassing staat dit aangegeven bij het product.
  • De meetverzekering is van toepassing op 1 product uit uw bestelling. U kunt eenmalig op 1 product per klant aanspraak maken op de meetverzekering. Als u meerdere bestellingen plaatst, kunt u dus maar 1 keer gebruikmaken van de meetverzekering (totaal 1x product).
  • Als het geleverde product te klein is en de prijs van het nieuwe product is hoger, dan moet dit prijsverschil bijbetaald worden. Als het geleverde product te groot is en de prijs van het nieuwe product is lager, dan kost dit niets
  • Meetverzekering heeft als doel het verkrijgen van een passend raamdecoratie product. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de verzekering indien het product past maar een andere maat wellicht "cosmetisch gezien" mooier zou zijn.
  • De meetverzekering is niet van toepassing op invoerfouten. Vult u een verkeerde maat in dan maakt u geen aanspraak op de meetverzekering.
  • U ontvangt ten allen tijde een identiek product waarvan uitsluitend de maatvoering aangepast is ten opzichte van het oude product. Wij bestellen het nieuwe product pas na beoordeling van de situatie & opvolging van onderstaande proces (zie hieronder).
    • Minimale afwijking 4 mm
    • Maximale afwijking 10 CM (oftewel 100 MM)
    • De kosten voor de zending worden niet vergoed ( €39,00 )
    • De retourtermijn/meldtermijn is 7 dagen na ontvangst van het product (dus controleer de order snel bij ontvangst)
    • Meetverzekering is niet geldig op accessoires (zoals bijvoorbeeld u-profielen, montagesteunen etc).

Niet de juiste maat?

1

Maak duidelijke foto's van de situatie


Stuur een overzichtsfoto met een meetlat ernaast en een close up foto zodat wij de maat kunnen aflezen.


2

Stuur ons de foto's


Via ons "ticketsysteem" en selecteer "meetverzekering". Alleen aanvragen via dit systeem worden in behandeling genomen. Vul alle gestelde vragen in zodat wij u zsm kunnen helpen.

Wij nemen vervolgens binnen 2 werkdagen contact met u op.

Hulp & advies nodig inmeten?

1

Maak foto's


Stuur fotos van uw raam & of de situatie. Plan hier een afspraak voor advies.


2

Ontvang meethulp


Wij sturen ingetekende foto's terug voorzien van meetlijnen en leggen uit hoe je jouw raam het best kunt opmeten. Daarnaast geven we bij verschillende meetpunten aan waar je op moet letten + voorzien we je van handige tips.

Heb je na het zien van onze foto's + instructies nog vragen?

Geen probleem! Gewoon even bellen naar 020-2613415 of emailen naar hulp@paxraamdecoratie.nl.

Tips voor het maken van juiste foto's

tip-1 tip-2
tip-3 tip-4

Filters
Sort
display